Bij Limn is authenticiteit het startpunt. Het is een primaire voorwaarde voor geloofwaardigheid. Wat authentiek is, heeft automatisch meer onderscheidend vermogen. Limn versterkt deze onderscheidende eigenschappen met relevante ontwerpen.

Limn focust op

Eenvoud

De essentie moet direct duidelijk zijn. In ontwerp vervult elk element een functie. Al het andere is overbodig.

 

De doelgroep


Wie zijn dat een waarom zouden zij zich bij jou aan moeten sluiten? Op welke manier wek je hun oprechte aandacht?

Samenwerken


Jij kent jouw organisatie en je doelgroep als geen ander. We komen samen tot de juiste oplossingen.

 

Optimisme en groei



Bij Limn staat (persoonlijke) groei centraal. Hierbij is een positieve houding essentieel.

Hiervoor kun je bij Limn terecht

Art Direction

Een artdirector is een artistiek leider en is daarom verantwoordelijk voor de artistieke visie van een bedrijf.

Branding

Branding gaat verder dan enkel een naam of logo, het is een gevoel dat de consument bij een merk moet hebben. Welk verhaal wordt er over een merk verteld? Waarmee wordt het merk geassocieerd en hoe beschrijven de gebruikers/consumenten het merk?

Visual Identity

Hieronder vallen alle zichtbare elementen van een merk, zoals kleur, vorm, formaat en contrast maar ook de tone-of-voice. Voor een Visual Identity is het van belang dat het de symbolische betekenis van een merk draagt en overbrengt. Dit is absoluut niet enkel met woorden te bereiken. Om de visuele identiteit van je merk te bewaken, laat men richtlijnen vastleggen in een Style Guide/Identity Manual.

Web Design/User Interface

Er is een verschil tussen Web Design en Web Development. Web Design is letterlijk het vormgeven van websites. De technische realisatie ervan wordt vaak overgelaten aan een Web Developer.

Web Design is nauw verbonden met de ontwikkeling van een User Interface. Dit zijn alle middelen waarmee de gebruiker en een computersysteem samenwerken. Hierbij kun je denken het gebruik van apps op smartphones, tablets, en computers.

Print

Hieronder valt al het traditionele drukwerk, zoals folders, brochures, flyers, posters, banners, stickers, advertenties, beurswanden, displays, foam boards, visitekaartjes, briefpapier en enveloppen etc.

Packaging

Wanneer je een fysiek product verkoopt, zal dit verpakt moeten worden. De verpakking moet opvallen en de juiste doelgroep aanspreken. Het ontwerpen van deze verpakking wordt Packaging genoemd.

Photo-editing

Soms heeft een foto nét even wat meer kleur nodig. Of er staan een onbekende man op de achtergrond. Je kunt dan de foto opnieuw laten maken maar dat is lang niet altijd nodig. Met fotobewerkingsprogramma’s zijn dit soort onvolmaaktheden vaak goed weg te werken.

Video-editing

Videobewerking is het bewerken en rangschikken van video-opnames.